About Isya Ansyari Blog


English version:

I created this blog in 2013 to an online diary all about mine / mining. Hopefully this blog will continue to grow and useful for those who are just starting to learn about mining with blogger or blogspot also can help us in improoving my ability to provide the best service in providing the content on this blog, and meet the needs of readers. I hope the visitors of this blog to submit feedback by leaving a comment on any content they have read. No matter what your comments, I would love to cherish as long as no element of comment sp4m.

About Me

I am a man as the admin of this blog would like to add to the knowledge about mines / mining I say a big thank you to all who have visited and especially to blogger.com which has given us a free blogging service that I can use to write, send, and others. It certainly helps us to open our minds and knowledge to become more positive improoved especially mine / mining and other sciences that we can find in it.

My name is Isya Ansyari, was born in Rantau, South Kalimantan, I do blogging was because I wanted to learn something new and learn iti was not only from books, magazines, television, etc. but also through the internet. My blog is in the Indonesian language, but sometimes I'll write in English





Mines Regards,


Versi Bahasa Indonesia:

Blog ini saya buat pada tahun 2013 untuk sebuah buku harian online semua tentang tambang / pertambangan. Mudah-mudahan blog ini akan terus tumbuh dan berguna bagi mereka yang baru mulai belajar tentang pertambangan dengan blogger atau blogspot juga dapat membantu kita dalam improoving kemampuan saya untuk memberikan pelayanan yang terbaik dalam menyediakan konten di blog ini, dan memenuhi kebutuhan pembaca . Saya harap para pengunjung blog ini untuk mengirimkan umpan balik dengan meninggalkan komentar pada setiap konten yang mereka telah membaca. Tidak peduli apa komentar Anda, saya akan senang untuk menghargai asalkan bukan komentar berunsur spam.

Tentang Saya

Saya seorang pria sebagai admin blog ini ingin menambah pengetahuan tentang tambang /pertambangan saya mengucapkan banyak terima kasih kepada semua yang telah mengunjungi dan terutama untuk blogger.com yang telah memberikan kita layanan blogging gratis yang dapat Saya gunakan untuk menulis, mengirim dan lainya. Hal ini tentu membantu kita untuk membuka pikiran dan pengetahuan untuk menjadi lebih positif improoved khususnya tambang / pertambangan dan ilmu lainnya yang dapat kita temukan di dalamnya.

Nama saya Isya Ansyari, lahir di Kota Rantau, Kalimantan Selatan, saya melakukan blogging adalah karena saya ingin belajar sesuatu yang baru dan belajar itu pun tidak hanya dari buku, majalah, televisi, dll tetapi juga melalui internet. Blog saya adalah menggunakan Bahasa Indonesia, tapi kadang-kadang aku akan menulis dalam bahasa Inggris

Salam Tambang,

isya ansyari blog

Isya Ansayari

Admin

Follow me on Google+